The way you manage your company and the way you manage your people has to be totally different.

– Carol Bartz

Managing people

Managementul oamenilor este despre organizarea și motivarea fiecărei persoane  din organizație să lucreze împreună pentru a livra obiectivele organizației. Ca manger trebuie să înțelegi nevoile și comportamentul oamenilor din organizația ta pentru a putea deveni un lider care să inspire și să dezvolte membrii echipei.

Acest proces nu este chiar simplu ca mersul pe bicicletă. Ai nevoie să-ți dezvolți tehnici și competențe ca să poți dezvolta un sistem de management care să se adapteze diferitelor situații care necesită anumite abordări.
Având experiență îndelungată în diferite organizații și în diferite țări cu diferite culturi, suntem încrezători că te putem sfătui cum să devii un lider inspirațional.

Dacă ești interesat să-ți dezvolți organizația, dezvoltându-te pe tine în primul rând, te rog să ne contactezi.

manexc-img2

Adevărul este că nu este ușor să faci diferența între un mod bun și unul greșit de a conduce oamenii dacă nu iei în considerare diferitele situații concrete și nu le legi de modul cum ai acționat sau reacționat.

Dar dacă întregul proces de conducere al oamenilor pare atat de aleatoriu, cum pot managerii să o facă considerând că situațiile aparute pot fi extrem de diverse.
Vestea bună pe care pot să ți-o dau este că există un set de reguli și cateva criterii de apreciere a situațiilor,  cu recomandări de abordare. Ceea ce însă trebuie să faci este să-ți dezvolți aceste tehnici și competențe, iar apoi să le pui în practică zi de zi și în orice situație. De cele mai multe ori în afară de instinct și însușirile native de comunicare și conducere ai nevoie de un sfat specializat pentru a deveni un lider care să inspire organizația, motivând oamenii să te urmeze.

Este un adevar rostit in soapta in lumea afacerilor, daca nimeni din echipa pe care o conduci nu doreste sa fie ca tine, comportamental, atunci ai o problema importanta cu tine pe care trebuie sa o rezolvi cat mai repede pentru a nu pierde conexiunea cu echipa. Ideea principală este ca trebuie sa te dezvolti mai intai pe tine pentru a avea competențele necesare sa dezvolți organizația.

Trebuie să faci diferența între a fi un manager sau un lider. A fi manager înseamnă a trata rațional diferite probleme complexe și a căuta soluții legate de diferite zone ca plan, bugete și control financiar.
Însă ca lider este important comportamentul și stilul tău. Pe langă deciziile raționale pe care le iei este important să abordezi emoțiile oamenilor încercând să-i aduni pe toți în spatele viziunii pe care o ai și să-i faci să te urmeze și să transformati viziunea în realitate. Deși sunt necesare competențe diferite pentru un manager și pentru un lider, ele nu se exclud și trebuie să se găsească echilibrul  potrivit în funcție de situație.

În sumar un manager poate conduce cu succes operațiunile de zi cu zi, dar doar un lider poate dezvolta afacerea motivând oamenii din jur.

Te putem sfătui cum să-ți conduci oamenii din organizație, cum să fii un lider inspirațional , cum să construiești o echipă pe care să te poți bizui. Vei putea întelege mai mult cum să delegi din sarcini, păstrând responsabilitatea pentru rezultatul final.  Cum să implementezi în organizație un sistem coerent și corect de apreciere profesională. Și nu in ultimul rând, vei înțelege cum să legi partea de dezvoltare a organizației cu programele de dezvoltare personală a angajaților și cum să abordezi diferitele probleme apărute în organizație.
Putem dezvolta programe particularizate în funcție de necesitățile organizație tale legate de strategia de dezvoltare.
Daca vrei să intelegi mai multe despre oportunitațile pe care le ai în organizație în ceea ce privește motivarea oamenilor și dezvoltarea lor în interesul afacerii tale, te rog să ne contactezi.

Și nu uita că cei mai mulți oameni devin motivați să lucreze pentru tine dacă li se oferă trei lucruri de bază dar foarte importante : respect, încredere și recunoașterea muncii și dedicație lor !

GDPR
×
Info! Sunt de acord sa apar in statisticile Google Analytics.